Newsletter nr. 8 din 22.11.2011 :: 2K Telecom
Un Produs de Succes
  • » De unde pot incepe valorificarea oportunitatii 4G WiMAX?
  • » Cum pot integra noile solutii cu portofoliul existent?

La nivel strategic, dezvoltarea de servicii noi bazate pe o infrastructura 4G WiMAX reprezinta o oportunitate usor de identificat. Mai mult, primul pas din modelul A.C.U.M. clarifica pentru parteneri cadrul general al noii relatii si identifica principalele directii strategice comune.

La nivel tactic insa, intrebarile se inmultesc. Operatorii trebuie sa decida asupra metodelor concrete de implementare, segmentelor de piata vizate sau integrarii cu portofoliul de produse deja existente. Departe de a fi usor de rezolvat, aceste intrebari sunt fundamentale pentru valorificarea cu succes a oportunitatilor identificate. 2K Telecom, la randul ei operator pe piata de telecomunicatii, recomanda partenerilor sa foloseasca un mix intre propria experienta si cunoastere a pietei si o abordare structurata bazata pe evaluare obiectiva si prioritizare pentru a raspunde la intrebarile identificate mai sus.

Concretizata in cel de al doilea pas din modelul A.C.U.M.,


COMPARAREA OPORTUNITATILOR DE IMPLEMENTARE SI STABILIREA PRIORITATILOR


reteta propusa de 2K Telecom ia in considerare doua axe principale care pot influeta deciziile tactice de implemetare a solutiilor 4G WiMAX.

  • In primul rand, orice operator interesat de dezvoltarea unor solutii noi trebuie sa aiba in vedere ca acestea sa se integreze cu portofoliul existent de produse si cu pozitionarea acestuia. In linii mari, perceptia clientului final asupra avantajelor unui operator se poate baza fie pe un cost scazut, fie pe un factor care nu se regaseste la alti operatori (de ex. un departament de asistenta clienti care ofera servicii de o calitate ridicata). In functie de aceasta perceptie, 2K Telecom sugereaza partenerilor revanzarea directa a unor produse standard sau dezvoltarea unora noi, integrate cu portofoliul existent.
  • In al doilea rand, piata este intr-o continua dezvoltare si schimbare. Oportunitatile identificate pot avea un termen de valorificare scazut sau pot necesita o analiza si dezvoltare atenta. In functie de particularitatile fiecareia, 2K Telecom va sustine o implementare rapida sau va conlucra cu partenerii intr-un proiect de lunga durata.


Combinand cele doua axe de analiza, orice operator isi poate defini o politica concreta de abordare si prioritizare a implementarii de solutii 4G WiMAX. Un operator care doreste de exemplu sa intretina o imagine inovatoare in piata necesita lansarea constanta de produse noi, asociate brandului propriu. Produsele standard 2K Telecom, impachetate in cadrul propriilor solutii si vandute sub brandul operatorului, constituie o solutie rapida si eficienta pentru atingerea acestui scop. 

Pentru mai multe detalii, 2K Telecom pune la dispozitia operatorilor si partenerilor interesati un reprezentant de vanzari specializat. 

Primul Pas
  • » Care este varianta cu riscul cel mai scazut pentru implementarea unor solutii 4G WiMAX?
  • » Cum recomanda 2K Telecom operatorilor sa pozitioneze noile solutii 4G WiMAX?

Intalnirile desfasurate de 2K Telecom cu reprezentanti ai operatorilor au evidentiat o serie de aspecte importante privind optiunea pentru dezvoltarea de solutii 4G WiMAX. Majoritatea opiniilor exprimate au aratat orientarea catre o abordare mai prudenta, bazata pe testarea si lansarea unor servicii de masa, cu activare rapida si complexitate scazuta.

Luand in considerare acest feedback si pornind de la propria experienta si cunoastere a pietei de telecomunicatii, 2K Telecom a construit o serie de produse standard, ce pot oferi o serie de beneficii imediate operatorilor interesati:

  • Timp scazut de implementare, configurare si lansare 
  • Posibilitatea de a acoperi o gama larga de nevoi si segmente de piata
  • Un punct de plecare ideal pentru testarea in conditii de risc scazut a competitivitatii noilor solutii 4G WiMAX


In conformitate cu modelul A.C.U.M. propus partenerilor pentru evaluarea oportunitatii 4G WiMAX, 2K Telecom recomanda implementarea acestor produse in special operatorilor care doresc:

  • Valorificarea rapida a unei oportunitati de piata
  • Crearea la clientul final a unei perceptii bazate pe un pret competitiv, portofoliu complet de solutii de date sau rapiditate in lansarea si activarea de produse noi 


Mai concret, in functie de segmentul de piata caruia se adreseaza si de nevoile specifice ale acestuia, 2K Telecom imparte aceste produse in patru categorii distincte:

  1. Produse adresate segmentului rezidential si pe care clientii finali le utilizeaza cu precadere in regim de conexiune fixa, denumite generic 2K Telecom F.
  2. Produse adresate segmentului rezidential si pe care clientii finali le utilizeaza in functie de nevoi oriunde in aria de acoperire a solutie 4G WiMAX. 2K Telecom M face parte din aceasta categorie. 
  3. Produse adresate clientilor persoane juridice si pe care acestia le folosesc intr-o zona restransa, de obicei in regim fix. 2K Telecom Backup si o serie de alte produse cu latime de banda garantata se regasesc aici.
  4. Produse adresate clientilor persoane fizice sau juridice cu nevoi speciale, care necesita o conexiune de viteza garantata disponibila oriunde. Pentru mai multe detalii despre acestea, 2K Telecom pune la dispozitia operatorilor si partenerilor interesati un reprezentant de vanzari specializat. 
Indicatori privind Calitatea Serviciilor Furnizate | Procedura de masurare a parametrilor asociati indicatorilor de calitate | Procedura de tratare a reclamatiilor 2K Telecom | Contract cadru servicii de comunicatii | Termeni si conditii generale